UUS TOIMETUS: turundusjuht Karl

Written by on 7. mai 2020

Toimetuse tutvustamisega oleme lõpusirgel. Järgmisena tutvustame turundusjuht Karl Kirti, kes on toimetuses olnud peaaegu kogu aeg alates 2014. aastast.

Toimetusse asumine oli Karli jaoks lihtne. “Olin pikalt päevavöönditoimetaja ning mõtlesin, et võiks proovida midagi uut. Turundusjuhi amet on põnev. Lisaks turunduse poolele hõlmab see kommunikatsiooni, sotsiaalmeedia ja erinevate ürituste korraldamist. See on huvitav väljakutse,” sõnas Karl. “Lisaks tahaks oma ametiajal valmis saada Tõrva Raadio e-poe.”

E-poe mõtet on arutatud nüüdseks pea pool aastat. “E-poe raames saaksid meie fännid osta meie tooteid ning seeläbi saaks Tõrva Raadio lisatulu, millega katta projektide omafinantseeringuid ja igapäevaseid kulusid.” Millal e-pood tööle hakkab, ei ole veel teada. “Tööd on sellega palju, eriolukord on pannud asjad ka veidikene seisma.”

Karantiinielu on Karlil aktiivne. “Töökohavahetus, elukohavahetus, koolilõpp ja nii edasi. Karantiinielu on jätkuvalt väga aktiivne. Mida ma naudin, on see, et nädalavahetused on kõik vabad. Saab looduses käia, telekat vaadata ning magistrieksamit kirjutada.”

Peale raadio tegeleb ta mitme erineva asjaga. “Käin laulmas Mulgi Segakooris, kirjutan Tõrva Teatajasse artikleid, teen podcaste nutikast noorsootööst ning mängin võrkpalli. Tõsi, laulmist ja võrkpallimängu sai viimati harrastada veebruarikuus.” Ta lisab, et tunneb veidi puudust näitlemisest.

Milline on Tõrva Raadio 2025. aastal, seda on Karli hinnangul küllalt raske ennustada. “Minu arvates saab see olema veidi teistsugune, kui praegu. Ma väga loodaks, et selleks hetkeks on meil oma taskuhäälingusaated, millest oleme omavahel palju rääkinud. Samuti ma tahaks, et selleks hetkeks oleks meie leviala suurem. Põhiline, et kogukond meid kuulaks ja toetaks. Muidu poleks mõtet ka raadiot teha. Milline see täpsemalt olema saab, sõltub peatoimetajatest ja kogu meeskonnast,” lisas ta.

Edu uues ametis!

Karl on eestvedanud nüüd mõnda aega juba saadet “Ühe pere lugu.” Eelmise aasta lõpul käis tal külas perekond Õmblus.


Turundusjuhi ülesanded: reklaambännerite lubade taotlemine ja ülespaneku eest vastutamine; raadio kujundustööde tegemine ning reklaammaterjalide koostamine (plakatid, flaierid); Facebooki strateegia koostamine ning saatejuhtidele juhendite koostamine; Instagrami strateegia koostamine ning saatejuhtidele juhendite koostamine; pressiga suhtlemine, artiklite ja pressiteadete koostamine; koostöös reklaamijuhiga sponsorite leidmine, reklaamimine, auhinnamängude läbiviimine.


Reader's opinions

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *



Current track

Title

Artist